Tuesday, February 17, 2009

indie bear..

.... besday pezen...
bear pink nie adiah besday aku thn lps....
tQ pd geng2 puaka yg bg aku adiah nie....huhu
tp..nk djdkan ceta sblm aku dpt hug bear pink nie tiap2 mlm...
aku di jadikan mangsa "PRANK..oleh geng2 puaka flet cempaka biru...
cetanya cm nie.....mlm tue mmg aku dh rse mls n x sdap hti nk kuar ble depa ajak g minum..
nk x nk p ar gk...
ttbe odw p kete housemate aku nisa nk pgang suma brg aku..
hp..purse...pelik gk aku x psl2 die baik sgt..
aku dh seram seramik....
aku wt x tau trs p ke kete nomi...
ttbe aku diserang hendap dr blkg...
seriusss...aku kecut perut time tue kna kjor dgn dieorg..
ye rrrr..cbe korang bygkan..
aku yg kecik nie kna kejor dgn geng2 puaka yg amat kejam itu....huhu..
mmg nsb x baik...aku kna gk ar attack dgn dieorg...aku pasrah..
cis...bau telurrrrrrrrr n basah kuyup aku mlm tue...
nsb aku x pkai Levi's ksyangan aku..kalo x..aku saman dieorg minta gnti rugi...
pas kna prank tue...aku trs blik umh mndi...
mmg busuk gle arrr......huu~
tp xper..aku HappY...suma tue akan jd knangan aku smpai ble2....
trimassss tuk geng2 puaka cempaka biru 4 the pezen..cake n prank day....wee~~..:)
tuk mangsa2 keadaan yg kna prank cm aku...
hope korang ingt smpai ble2....frendz 4 ever...lalalala

No comments: